שנה חלפה

שנה חלפה מאז שהעלינו את האתר הזה לאוויר, בדיוק בחג מתן תורה הקודם החלנו בייצור התורה מבית מדרשנו. פרסמנו עד כה 52 מאמרים ויצרנו לעצמנו שם, גם אם לא במתכוון. כותבי מאמרים שלנו התארחו בבמות מכובדות כמו הטלוויזיה החינוכית, העין השביעית וקול ישראל.
ניסינו ליצור שינוי קטן. מקווים שהצלחנו.

כתבנו לשר לביטחון פנים וגם הצענו תוכנית חדשה ללוחמה בפשיעה, נפצנו דעות על פאנק מתקדם, נלחמנו בויטנאם, ביקרנו עם ניצן הורוביץ בארץ הצונאמי וגם בטקס הע"מי, ניסינו לעצור (בהצלחה חלקית) את חוק הג'ובים, חזינו בעבודות של בת-דור באר שבע, חזרנו לאי הקופים ולרחובות הריקים של סן פרנסיסקו, מחינו על טפשותו של חוק השיפוט הצבאי, ליוינו את גנרל פאטון וגם את ההתנתקות, חשנו את השנאה בפורומים, כתבנו (ועוד נכתוב) על זכויות יוצרים בעידן הדיגיטלי ועוררנו הדים, מצאנו את ברית הבריונים המודרנית, הבאנו בצמד מאמרים את הרהורי החרטה של יוצרי הפצצה הגרעינית, ראינו להקות מתבגרות בכבוד וכאלה שלא, בחנו את ההשלכה התרבותית של התרבות החרדים, לא התרשמנו מנולד לרקוד אבל שיבחנו את "אוז", בררנו את מקורותיה של העברית, גינינו את מופז ואת תרבות הזוהר, צפינו במיטב עבודות המחול הישראלי, תהינו על קנקנה של עידן חלילי (וטרם קיבלנו את תגובתה), זעמנו על השיתוק שאחז לא רק בראש הממשלה המכהן בשעתו, סקרנו את עבודתה של ועדת שטיינברג, התחברנו לעבודתו של דיויד קרוננברג, ניבאנו את דרך עלייתה מפלגת הפודינג (שבוע לפני העיתון הגדול במדינה והרבה לפני "כל אנשי הקמפיין") והרהרנו במצבה של העצמאות המחשבה הקולקטיבית בישראל.

אנחנו יכולים להסתכל לאחור על השנה האחרונה בסיפוק, אבל אין אנו נחים על זרי הדפנה. שנתו הראשונה של אתר "נביאים אחרונים" מוצאת אותו במצב קשה מבעבר, כשחלק מכותביו פרחו מהקן מי לקצוותיו הרחוקים של העולם ולאתרי תוכן אחרים גדולים כקטנים. אנחנו עוקבים בגאווה אחר כולם. אם הבנתם את הרוח, העברית שלכם טובה והמקלדת קלה – אתם מוזמנים להצטרף. כל מה שעליכם לעשות הוא לכתוב לנו. אבל גם יש נקודות אור – אלה שנותרו פועלים במרץ כדי לספק תוכן חדש ומעניין, כרגע בשלבי עריכה נמצאים כותבים חדשים ומפתיעים ותוכניות גדולות – בקיצור, צפו לבאות.

אם עוררנו קורא אחד למחשבה, השכלנו אחרת במבט נוסף או סתם עובדה חדשה ומעניינת – דיינו. אנו נמשיך לעמוד על דעתנו,
ללא מורא וללא משוא פנים. נמשיך להביא לכם את פיסת האמת הקטנה שלנו, כמו שאנו רואים אותה ומקווים שתמשיכו ליהנות ממה שבמה צנועה זו מנסה להציע לקוראיה.

בברכת חג קציר חיטים שמח,

נביאים אחרונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *