זמר זמר

רציתי לכתוב משהו על דברי יהורם גאון, אבל אז בא אור הלר והוציא לי את המילים מהמקלדת (הוא הדובר האחרון בקטע).

7 תגובות בנושא “זמר זמר

  1. תכלס צודק, המוזיקה המזרחית ה"חדשה" והמיינסטרימית משעממת וממחזרת מהזבל של עצמה את החומרים. כל השירים נשמעים אותו הדבר בשל כך.
    אני גם בעד להשאיר בתחום המוזיקה המזרחית את אהוד בנאי (♥) ואת הפרץ'ים והקליפים המחפיצים להשאיר תחת הקטגוריה "שירי חתונות גרועים".

  2. אור הלר הוא דמגוג.
    בכל מקרה לא הייתי משאיר בידיו את הסמכות לקבוע עבור אחרים מה מוזיקה מזרחית ומה סתם מוסיקה מחורבנת (ובלעג הלרי: שירי חתונות גרועים)
    לא זוכר שהמוסיקה של זוהר ארגוב שבשיריו יש גם טקסטים יפים התקבלה בשעתו כמוסיקה איכותית. אגב, גם לא אהוד בנאי שראשית דרכו מרורים.
    לי אישית יש העדפות מוסיקליות ותכניות מסוימות, ולאחרים יש סגנון מוסיקלי ותכני אחר.
    אם יש מקום בו צריכה להיות ביקורת הוא להיקף בו מפמפים לנו דרך מערכות השידור הציבוריות ז'אנר מסויים שהופך לחזות הכל ומותיר אותנו דלי תרבות (ע"ע גלגל"צ פלייליסט)

  3. למה זה כן גזענות להיטפל לשרית חדד והפרצים? כי נכון שהמילים שלהם מפגרות והלחנים שלהם משעממים אבל נראה מישהו מעז להגיד את זה על זמר אשכנזי. כשמישהו נטפל לטמטום של המזרחיים ואין לו מילה להגיד על הטמטום של האשכנזים – זו גזענות.

    אם מישהו יגיד שלהעליב את האקסיות שלך זו לא שירה (כן כן שלומי שבן, אתה) וששיר עם רק תו אחד זה לא נקרא שיש לו לחן (עמיר לב, בדיוק אליך דיברתי) – אז המישהו הזה יוכל לדבר גם על הפרצים בלי שאני אחשוב שהוא גזען. אם אתה מצליח לראות את הטמטום של משה פרץ אבל אביב גפן נשמע לך חכם, אז אתה עיוור צבעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *